besmelah

(اردوی مطالعاتی نوروز)


معرفی
آیا می‌دانید چرا دوره مطالعاتی نوروز پراهمیت‌ترین دوره مطالعاتی آمادگی آزمون سراسری است؟

آيا مي‌دانيد چرا دوره مطالعاتي نوروز پراهميت‌ترين دوره مطالعاتي آمادگي آزمون سراسري است؟

1- لحظات پاياني هر مسابقه‌اي تعيين کننده‌ترين و پر اهميت‌ترين لحظات است.

بسياري از ويژگي‌هاي دوران جمع‌بندي (روزهاي تعطيل بيشتر، بي‌برنامگي داوطلبان، اتمام بيشتر مباحث، نزديک شدن به آزمون سراسري و...) با دوره‌هاي قبلي متفاوت است و نيازمند کسب عادتهاي متفاوتي است.

2- عادات مطالعه در دوران جمع بندي (بهار) در نوروز شکل مي‌گيرد.

مطالعه با کيفيت و کميت مطلوب در نوروز => ايجاد عادات، مطالعه مطلوب => استمرار مطالعه با کيفيت و کميت مطلوب در دوران جمع بندي

3- بسياري از داوطلبان در سالهاي گذشته با جدي گرفتن دوران جمع‌بندي (بهار) نتايج فوق‌العاده‌اي گرفته‌اند.

4- وقتي داوطلبي در دوران نوروز درس بخواند اعتماد به نفس و رضايت درسي او افزايش مي يابد و اين رضايت سبب ميشود تا روز آزمون سراسري بهتر عمل کند.

5- وقتي ديگران کمتر درس مي خوانند (امکان درس خواندن ندارند) داوطلب فرصت دارد تا از ديگران سبقت بگيرد.

6- دوران نوروز مي‌تواند معادل 1 ماه ارزش مطالعه داشته باشد. 170 ساعت مطالعه -> معادل 4 هفته ->  حدود 1 ماه

7- اين آخرين فرصت براي کسب موفقيت در آزمون سراسري 95 است.

يعني اگر داوطلب در دوران مطالعاتي نوروز دروس پايه را بطور نسبي جمع‌بندي کند در دوره رفع اشکال، اشکالاتش کم و قابل برطرف کردن خواهد بود. در اين صورت مي‌تواند اشکالاتش را برطرف کند تا در دوره جمع‌بندي به بيشترين ميزان تسلط برسد.       

 

در دوره نوروز مطالعه در منزل چه اشکالاتی دارد؟

در دوره نوروز مطالعه در منزل چه اشکالاتی دارد؟

1- به دلیل حال و هوای نوروز مطالعه با هر عامل خارجی (میهمان، برنامه تلویزیون و...) قطع می شود.

2- مثل روز‌های تعطیل طول سال، اگر حوصله نداشته باشیم ساعت مطالعه کاهش می‌یابد.

3- اگر با اشکال علمی مواجه شویم بر طرف نشده و سرعت مطالعه کاهش می یابد.

4-  یکنواختی شرایط سبب ایجاد کسالت و کاهش کیفیت و کمیت مطالعه می شود.

5- به دلیل عدم وجود (رعایت) برنامه ساعتی نه درس می خوانیم... نه تفریح می‌کنیم.

6- طولانی بودن روزهای تعطیل سبب کاهش انگیزه و هیجان می شود.

7- ممکن است عوامل روحی بازدارنده (بی‌انگیزگی، ناامیدی و نرسیدن برنامه و...) سبب قطع مطالعه شود.

8- تغذیه (که نقش مهمی در یادگیری دارد) براساس عادت غلط تغذیه نوروز صورت می‌گیرد.

9- به ‏دلیل عدم نظارت جدی ، امکان مطالعه با تمرکز کافی وجود نخواهد داشت.

10- به دلیل منظم نبودن برنامه خواب ،بازده مطالعه کاهش می یابد.

11- ورزش نکردن در منزل ، سبب خستگی وعقب ماندن از برنامه می‏شود.

12- عدم وجود آزمون موجب می‏شود مطالعه برنامه درسی جدی گرفته نشود.

13- نداشتن ارتباط حضوری با مشاوران ، به طور حتم باعث کاهش تدریجی انگیزه می‏شود.

o زمان در دوره مطالعاتی نوروز قابل بازگشت و قابل جبران نیست.

اگر حتی یکی از عوامل فوق سبب شود تا کیفیت و کمیت مطالعه در نوروز کاهش یابد:

1- نمی توانید آن را جبران کنید.

2- عادت می کنید (شرطی می شوید) که در فصل بهار درس نخوانید.

(عادتهای مطالعه شما در فصل بهار در دوره نوروز شکل می گیرد.)

اردوی مطالعاتی نوروز برای داوطلبان آزمون سراسری تجربه‌ای گرانبها و غیر قابل انکار است. در این اردو داوطلبان طبق یک برنامه مطالعاتی متنوع و هدف دار به یکی از مهمترین دستاوردهای برنامه‌های آموزشی (جمع بندی مبحثی مطالب) دست می‌یابند.

 

ردیف

اگر در خانه درس بخوانیم ...

ویژگی‌ اردوی مطالعاتی ...

تأثیر بر روند مطالعه ...

1

حال و هوای دوره نوروز باعث می‌شود تا با هر عامل خارجی مطالعه متوقف شود.

حذف عوامل حواس‌پرتی

1- افزایش تمرکز (کیفیت)

2- افزایش ساعت مطالعه (کمیت)

2

براساس شرایط روحی مطالعه می‌کنیم ...

(اگر حوصله نداشتیم درس نمی‌خوانیم)

نظارت دقیق و با جدیت (ناظران تحصیلی)

1- مطالعه جدی و منظم

2- افزایش تمرکز مطالعه

3

اشکالات درسی باقی‌مانده و سرعت مطالعه کاهش می‌یابد. مطالعه مفهومی صورت نمی‌گیرد.

حضور نیروهای رفع اشکال (رتبه‌های 2 و 3 رقمی)

1- برطرف شدن بلافاصله اشکالات درسی

2- تسریع میزان پیشروی

3- مطالعه مفهومی و صحیح

4

بعد از مدت کمی کسل می‌شویم و کیفیت و کمیت مطالعه کاهش می‌یابد.

تفریح و نشاط در واحدهای استراحت

1- ایجاد تنوع روحی

2- افزایش کیفیت مطالعه

5

مطالعه بدون تمرکز (در حال استراحت)

استراحت بدون افزایش انرژی (در فکر درس)

برنامه مطالعاتی، برنامه ساعتی

1- تفکیک مطالعه و تفریح

2- نظم در ساعت خواب و بیداری

3- عادت به رعایت واحدهای زمانی مطالعه

6

ممکن است بعد از چند روز به خاطر ایجاد کسالت کمیت یا کیفیت کاهش یابد.

مشاهده رفتارهای مطالعاتی داوطلبان دیگر

1- ایجاد هیجان مؤثر و انگیزه مطالعه

2- تقویت قدرت تمرکز در آزمون سراسری

7

عوامل روحی بازدارنده سبب عدم اجرای برنامه خواهد شد.

حضور مشاوران تحصیلی

برطرف شدن عوامل روحی بازدارنده مطالعه

8

تغذیه براساس عادات نوروز صورت می‌گیرد.

تغذیه علمی و کارشناسی

1- دریافت انرژی کافی

2- افزایش کیفیت مطالعه

9

 

شبانه‌روزی نیست

استراحت و آرامش در خانه، مطالعه در اردو

10

به احتمال زیاد درس نمی‌خوانیم ...

جدیت برگزاری

عادت (شرطی شدگی) به مطالعه صحیح

11

به‌صورت منظم ورزش نمی‌کنیم.

ورزش روزانه منظم

افزایش ترشح آندورفین و تقویت حافظه

12

دچار بی‌انگیزگی مقطعی می‌شویم

برگزاری جلسات مشاوره انگیزشی

تقویت روحیه، افزایش انگیزه

پیشبرد برنامه‌های مطالعاتی

 
ویژگی های اردوی مطالعاتی نوروز

تعريف اردوي علمي:

به مجموعه برنامه‌هاي علمي‌- تفريحي زمان‌بندي شده براي داوطلبان آزمون سراسري که به‌منظور آماده‌سازي آنها در اين آزمون طراحي شده است، اردوي مطالعاتي گفته مي‌شود.

داوطلبان در اين اردو در بازه زماني معيني به مطالعه، جمع بندي و تست‌زني انفرادي  پرداخته و در صورت مواجهه با سؤالات علمي به نيروهاي رفع اشکال مستقر در اردو (رتبه‌هاي برتر سالهاي گذشته) مراجعه مي‌نمايند.

(تجربه سالهاي قبل ما اثبات کرده است برگزاري کلاس آموزشي در دوران نوروز مفيد نيست،در واقع به دليل حجم بالاي مباحث بهمن و اسفند داوطلبان نيازمند زماني براي مطالعه با فراغت فکري هستند)

1- مکان اردو:

با توجه به امكانات قابل قبول شهر تهران و تأثيرات منفي جابجايي به شهرهاي ديگر، اردوي علمي در يکي از مدارس و يا دانشگاه هاي شهر تهران برگزار مي‌گردد.

(محل برگزاري اردوي مطالعاتي نوروز 94/12/29 اطلاع‌رساني خواهد شد.)

2- زمان اردو:

اردوي مطالعاتي در دو مرحله زير برگزار مي‌گردد: (البته بخشي از مطالعه در منزل و بخشي از آن در اردو صورت مي‏گيرد.)

تأثير : استراحت روز (1/7) سبب مديريت انرژي تا پايان دوره و استفاده بهينه از اردو مي‏شود.

3-برنامه مطالعاتي کارشناسي:

برنامه اردو به 8 واحد مطالعاتي با در نظر گرفتن زمـان استراحـت و ... تقسيـم شـده است كه داوطلبان در واحدهــاي 75 الي 85 دقيقه‌اي به مطالعه طبق جدول مطالعاتي تنظيم شده(صفحه6)‌ مي‌پردازند.مطالعه(9) كه در منزل صورت مي‌پذيرد جهت اتمام مطالبي است كه داوطلبان در طول روز موفق به مطالعه آن نشده‌اند.

تأثير : برنامه منظم مهمترين عامل آرامش و تمرکز داوطلبان براي اجراي برنامه است.

4- چينش استاندارد داوطلبان:

مطالعه در دوران نوروز به صورت انفرادي بوده، به همين دليل داوطلبان در گروه‌هاي 10- 5 نفره تقسيم و فضاي مناسبي جهت مطالعه در اختيار آن‌ها قرار داده مي‌شود. و نظارت ويژه‌اي توسط ناظران مطالعاتي بر نظم مطالعاتي داوطلبان صورت خواهد گرفت.
تأثير: چينش به شکل «رو به‏ رو» سبب افزايش قدرت غلبه بر عوامل حواس پرتي بصري مي‏شود

5- نيروهاي رفع اشكال علمي:

در تمام روزهاي اردوي مطالعاتي، نيروهاي رفع اشكال (رتبه‌هاي برتر منتخب سال‌هاي گذشته) در محل معيني مستقر بوده و داوطلبان مي‌توانند جهت رفع اشكال و آموزش مطالب با هماهنگي ناظرها به اين نيروها مراجعه كنند.علاوه بر آموزش و رفع اشکال مطالب علمي، حضور رتبه‏ هاي برتر، مدل و الگوي فکري موفقيت را در ذهن داوطلب ايجاد مي‏کند.

تأثير: حضور نيروهاي رفع اشکال سبب مي‏شود، اشکالات علمي بلافاصله رفع شود و داوطلب از برنامه عقب نماند.

6- ناظران مطالعاتي:

در طول دوره نوروز ناظران مطالعاتي در واحدهاي مطالعاتي تنظيم شده بر عملکرد داوطلبان نظارت داشته و در صورت بي‌نظمي از سوي هر يک از داوطلبان پس از تذکر شفاهي و کتبي در صورت تکرار بي نظمي، اخراج يک روزه و سپس دائمي از محيط اردو صورت خواهد پذيرفت.

تأثير: نظارت جدي بر روند مطالعه سبب افزايش تمرکز و بازدهي مطالعه داوطلبان مي‏شود.

7-  پذيرايي(بر اساس برنامه متخصص تغذيه):

با توجه به اهميت تغذيه و نقش بسيار مهم آن در يادگيري و قدرت حافظه، برنامه غذايي اردو متناسب با نيازهاي داوطلبان آزمون سراسري توسط پزشک تغذيه تنظيم شده است که در آن(صبحانه- نهار- ميان وعده‌هاي مناسب) بيشترويتامين‌ها، پروتئين‌ها و ... مورد نياز داوطلبان در نظر گرفته شده است.

تأثير: تغذيه صحيح باعث افزايش تمرکز، تقويت حافظه و نشاط داوطلبان مي‏شود.

8- مشاوره فردي (برنامه ريزي تحصيلي ):

قطعاً مهمترين نياز داوطلبان آزمون سراسري در دوره مطالعاتي نوروز مشاوره و هدايت تحصيلي است.

بي برنامگي، بي حوصلگي، نااميدي و... تنها بخشي از عواملي است که مي‌تواند سبب توقف داوطلب گردد به همين دليل نيروهاي مشاوره در طول دوران نوروز حداقل 2 بار (و در صورت نياز 4 بار) با داوطلبان مشاوره خواهند داشت.

تأثير: مشاوره در دوران نوروز باعث افزايش انگيزه و بازده مطالعاتي داوطلبان مي‏شود.

9- برگزاري آزمون (سنجش و ارزيابي):

ازآن‌جايي که هيچ فرايندي بدون سنجش مؤثرنخواهدبود. متناسب بامحتواي مطالعاتي،آزمون آزمايشي در دوره نوروز برگزار ونتايج آن بلافاصله دراختيار داوطلبان قرار خواهد گرفت. کارنامه آزمون نيز يک روز پس ازآزمون دراختيار داوطلب قرار مي‌گيرد،تا در جلسات مشاوره مورد بررسي قرار گيرد.

تأثير: آزمون باعث مي‏شود، دانش‏ آموزان برنامه مطالعاتي خود را جدي بگيرند و با تمرکز بيشتري مطالعه کنند.

10- ورزش منظم روزانه :

براي شادابي و نشاط بيشتر داوطلبان در دوران مطالعاتي نوروز، اکسيژن‌رساني به مغز و بالا بردن سطح ترشح هورمون اندورفين که عامل شادابي و تقويت تمرکز است، زماني براي نرمش و تفريح تحت عنوان تمرينات مفرح ايروبيک در نظر گرفته شده است. اين تمرينات بصورت روزانه، منظم و با نظارت مربي متخصص صورت مي‏گيرد.

تأثير: ورزش باعث مي‏شود، دانش ‏آموزان بدون احساس خستگي ساعت مطالعه بالايي داشته باشند.

11- مشاوره‌ انگيزشي با محمدرضا پوردستمالچي:

با توجه به شرايط خاص دوران مطالعاتي نوروز، داوطلبان دچار خستگي و کاهش انگيزه به‌صورت مقطعي مي‌گردند. در حين برگزاري اردو جهت کيفيت‌بخشي محتواي مشاوره‌اي اين دوران، جلسات مشاوره گروهي انگيزشي توسط آقاي پوردستمالچي براي افزايش انگيزه و جهت‌دهي داوطلبان برگزار مي‌گردد.اين جلسات مشاوره‌اي انگيزشي موجب مي‌گردد داوطلبان با انرژي، کيفيت و دقت بيشتر و اهداف درسي مشخص‌تر برنامه‌هاي مطالعاتي‌شان را انجام دهند.

تأثير: اين جلسات مشاوره‌اي انگيزشي موجب مي‌گردد داوطلبان با انرژي، کيفيت و دقت بيشتر و اهداف درسي مشخص‌تر برنامه‌هاي مطالعاتي‌شان را انجام دهند.

برنامه زمان بندی اردو

برنامه مطالعاتي اردو از ساعت 6:45 الي 20:20 در روزهاي معين شده بر اساس ساعت رسمی کشور (طبق جدول) زير برگزار مي گردد.

(از ساعت 21:30 الی 23:00 واحد مطالعاتی اختیاری 9 است که در منزل انجام می شود)

دوره اول

دوره دوم

۱۳۹۵/۰۱/۰۲ الی ۱۳۹۵/۰۱/۰۶
(۵روز)

۱۳۹۵/۰۱/۰۸ الی ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
(۵روز)


جدول زمانی برنامه اردوی علمی نوروز 1395

برنامه زمان‏بندی مطالعه در اردو کاملاً براساس اصول علمی مطالعه تنظیم شده است. (تمامی زمان‏ها براساس ساعت جدید که 94/12/29 تغییر می‌کند تنظیم شده است.)

(مدت زمان کل مطالعه: 11 ساعت)

در صورت مسیر طولانی منزل تا اردو یا کلاس‏های مدرسه و آموزشگاه پس از روز دوم اردو در صورت هماهنگی با مدیر اردو و موافقت اولیا حضور از واحد مطالعاتی 2 (تأخیر موجه) یا خروج از واحد مطالعاتی 7 (تعجیل موجه) امکان پذیر خواهد بود.

نظرات رتبه های برتر
» ارشیا سنگچولی / رتبه 16 گروه تجربی/ پزشکی دانشگاه تهران
کیفیت برگزاری و نظم حاکم بر اردوی مطالعاتی مرکز مشاوره آقای پوردستمالچی بدون اغراق آن را برای من تبدیل به پربازده‌ترین تجربه‌ی مطالعاتی دوران درس خواندنم قبل از کنکور کرد.
» موژان جواهری پی / رتبه 20 گروه ریاضی/ مهندسی برق دانشگاه شریف
مؤثرترین دوره ی درس خواندنم در طول سال کنکور تعطیلات عید و در اردوی نوروز آقای پوردستمالچی بود که بیشترین بازده ممکن را داشتم و برای اولین بار توانستم برنامه های هفتگی ام را به طور 100% انجام بدهم. شاید اسم «اردو» گمراه کننده باشد و «پادگان نظامی» مناسب تر باشد چون ناظرین مطالعاتی اجازه ی لحظه ای اتلاف وقت یا حواس پرتی را نمی دادند. سکوت محیط عالی بود و اشکالاتم را هم بلافاصله با نیروهای رفع اشکال حل می کردم که باعث شد کمتر درگیری ذهنی داشته باشم. حجم خلاصه نویسی هم در دوره ای اردو 2 برابر شد!
» محمد حسین ایزدی/ رتبه 29 گروه ریاضی/ مهندسی نرم افزار دانشگاه شریف
خیلی خوب بود، زمان بندی و نظم و تغذیه مناسب. زمان واحدهای مطالعه و استراحت بسیار مناسب بود. اصلاً خسته نمی شدیم. حضور نیروی رفع اشکال باعث می شد به هر مشکلی که بر می خوردیم به آنها مراجعه می کردیم و مشکل مان برطرف می شود.
» نغمه ناظر / رتبه 34 گروه ریاضی/ مهندسی برق دانشگاه شریف
اردوی مطالعاتی آقای پوردستمالچی یک فرصت برای داوطلب است تا عقب ماندگی های خود را جبران کند. استفاده از این فرصت در اردوهای مطالعاتی به مراتب مفیدتر و ساده تر است و اردو به من کمک کرد که از اضطراب نزدیک شدن به کنکور دور شوم.
» یاسمین سلامت/ رتبه 53 گروه ریاضی/ مهندسی مکانیک دانشگاه صنعتی شریف
خیلی راضی بودم، برای کسانی که نمی توانند در خانه درس بخوانند خیلی بیش تر تشویق می شود که بخواند و در جو درس خواندن قرار می گیرد.
» ملیکا شاه حسینی/ رتبه 110 گروه ریاضی/ مهندسی مکانیک دانشگاه شریف
خیلی عالی بود. در دوران نوروز اصلاً نمی شود درس خواند، خوراکی خوشمزه هست، مهمان هست و ... ولی در اردوی این مرکز مشاوره رفع اشکال خوب بود. برنامه درس خواندن منظم بود و داوطلبان عادت می کنند زیاد درس بخوانند.
» پریسا تائبی / رتبه125 / مهندسی برق دانشگاه تهران

حضور در اردوی نوروز مرکزمشاوره کمال رضایت را داشتم. نیروهای همراه باعث آرامش داوطلبان بودند و حضور آقای پوردستمالچی و امکان صحبت کردن با ایشان در زنگهای تفریح بسیار مفید بود.
» مریم اوحدی / رتبه 131 گروه ریاضی/ مهندسی معماری دانشگاه تهران
موفقیت در دوران طلایی نوروز لازمه موفقیت در کنکور است که دو ابزار اساسی لازم دارد. اول: مرور فشرده، برنامه ریزی شده و منظم در ایام طلایی نوروز، دوم: مطالعه در محیط آرام، دوست داشتنی، علمی و القاء کننده اعتماد به نفس اردوی نوروز مرکز مشاوره این دو ابزار را به بهترین شکل برایم فراهم کرد.
» امیرحسین مختاری/ رتبه 185 گروه ریاضی/ مهندسی مکانیک دانشگاه شریف
اردوی مطالعاتی نوروز مرکز مشاوره ی آقای پوردستمالچی محیط بسیار آرامی داشت، نسبت به اطرافیان و دوستانم که در اردو نبودند خیلی بیشتر از همه درس خوانده بودم نیروهای رفع اشکال که رتبه های کنکور سال های گذشته بودند بسیار عالی بودند. همه اشکالاتمان را برطرف می کردند.
» پرنیان شمسی / رتبه 270 / داندانپزشکی دانشگاه کرج

تغذیه مناسب و کنترل شده از نکات بسیار مثبت اردوی نوروز مرکزمشاوره بود.
» پردیس طاهری/ رتبه 311 گروه تجربی/ دندانپزشکی کرج
مفیدترین ساعات مطالعه من در طول سال کنکور اردوی نوروزی آقای پوردستمالچی بود. ناظران خیلی جدی و تغذیه خوشمزه و کارشناسی شده در اردو عالی بود. حضور نیروهای همراه در کنار ما حتی در واحدهای استراحت خیلی روحیه بخش بود و خوش می گذشت. در عین حال اصلاً اتلاف وقت نداشتیم و مطالعه جدی داشتیم.
» ناهید توکلی/ رتبه 339 / گروه تجربی/ داروسازی دانشگاه تهران
اردوی نوروز مرکز مشاوره آقای پوردستمالچی نقطه ی عطف کنکور من بود. انرژی و انگزه ای که در اردوی نوروز گرفتم برای ادامه مسیرم تا روز کنکور خیلی عالی بود.
» مژده شهابی / رتبه 334 / داروسازی دانشگاه تهران

برنامه‏ریزی دقیق ساعات مطالعاتی و نظم ایجاد شده در اردوی نوروز مرکزمشاوره بسیار حائز اهمیت بود.
» نهال میرزایی / رتبه 342 گروه ریاضی/ نرم افزار دانشگاه تهران
در اردو مستمر درس می خواندیم و اینکه بچه های دیگر پا به پای ما درس می خواندند خیلی خوب بود. حضور مشاورن و نیروی همراه خیلی کمک می کرد. درس ها را به صورت خیلی عالی جمع بندی می کردیم. همه دروس در یک روز مرور می شد. در کل عالی بود خیلی راضی بودم.
» نگار کوهپایه / رتبه 569 / مهندسی شیمی دانشگاه شریف

نحوه‏ی برگزاری و نظم حاکم بر اردوی مطالعاتی نوروز قابل تقدیر و پربازده برای درس خواندن بود.
» ماهان قاضی میرسعید / رتبه 630 / مهندسی مکانیک علم و صنعت

حضور نیروهای همراه و رفع اشکال و ناظران مطالعاتی در کنار داوطلبان بسیار عالی بود. حضور آقای پوردستمالچی در زنگهای تفریح و گفتگو با داوطلبان باعث دلگرمی ما بود.
» تینا عابدی / رتبه 606 / مهندسی عمران امیرکبیر

تغذیه مناسب و نظم حاکم بر اردو و رعایت سکوت و نظارت بر کیفیت دوره مطالعاتی افزوده بود.
» نازنین آذرگون/ 750 گروه انسانی/ علوم اجتماعی دانشگاه شهید بهشتی
محیط خیلی مناسب برای درس خواندن چون همه درس می خوانند ما هم مجبور می شدیم درس بخوانیم. تغذیه، حضور نیروهای همراه ساعت مطالعه بالا، برنامه ریزی نیروهای همراه و در واحدهای تفریح خیلی خوش می گذشت.
» زینب محمدی مقدم/ رتبه 791/ پزشکی دانشگاه قم

دوره مطالعاتی نوروز در کنار دیگر داوطلبان کنکور و فضای درسی و دور بودن از مهمانهای عید بسیار خوب بود. برنامه‏های مطالعاتی بسیار دقیق و به جا بود و از نظر تنظیم وعده‏های غذایی و دارا بودن کالری مناسب به درس خواندن کمک می‏کرد.
» احسان رزاقی / رتبه 860 / مهندسی عمران خواجه نصیر طوسی

اردوی نوروز و برنامه‏ریزی آن بسیار فوق‏العاده‏ بود. از همه جهات استفاده لازم را بردم، نیروهای همراه، نیروهای رفع اشکال، برنامه مطالعاتی و ....... اردوی نوروز مرکزمشاوره برای آمادگی کنکور مکان بسیار مناسبی بود.
» احسان غفوری / رتبه 900 / پزشکی دانشگاه زنجان

نظم حاکم بر اردو مناسب بود و فضای مطالعاتی ایجاد شده باعث آرامش خاطر داوطلبان می‏شد و ما را از فضای عید دور می‏کرد. تغذیه هم عالی بود.
» یاسمن کروبی / رتبه 914 / پزشکی دانشگاه قم

حضور نیروهای همراه و ناظران مطالعاتی بسیار مفید بود. ساعت‏های استراحت و زمان آن مناسب بود. استفاده از زمان بسیار مناسب بود، زیرا با توجه به شرایط نوروز اگر در خانه بودیم درس نمی‏خواندیم.
» صدف محمودی نژاد / رتبه 925 / پزشکی دانشگاه اهواز

دیدن نیروهای همراه در کنارمان باعث انرژی می‏شد و استرس را کم می‏کرد. تمرکز بر دروس بهتر بود و از عید و فضای مهمانی بدور بودیم.
» میلاد گودرزی/ رتبه 1060 ریاضی و 649 زبان/ مهندسی معدن دانشگاه تهران
به نظر من اردوی مطالعاتی نوروز مرکز مشاوره آقای پوردستمالچی فرصتی بود تا سبقتی چشم گیر از رقبا بگیرم. من اصلاً وقتی برای مطالعه دروس پایه نداشتم و سردرگم بودم که چگونه شروع کنم اما شرکت در اردوی مطالعاتی این مرکز توانستم بیشترین بهره و فایده را از زمانم ببرم. این اردوها واقعاً تأثیر به سزا و چشم گیری در پیشرفت من داشت.
آرشیو یادگاری ها و عکس های اردوی مطالعاتی نوروز
آرشیو یادگاری 92
آرشیو یادگاری 93
آرشیو یادگاری 94
آرشیو عکس دسته جمعی اردوی مطالعاتی نوروز

واحد دختران:

 

90 91 92 93 94

 



واحد پسران:

 

90 91 92 93 94

 



هم اکنون به صفحه ثبت نام منتقل میشوید.
هم اکنون به صفحه دریافت کارنامه منتقل میشوید
.......................................................................................................................................................................... ..........................................................................................................................................................................